torsdag 8. mars 2012

Bevis at du ikke er en robot!

Tusen takk for tipset (Thing og Trollmora
om at jeg hadde kommentar-bekreftelsen på!!!
Den er slått av nå. 


De mente altså der man må bevise at man 
ikke er en robot på kommentarskjemaet.
Man skal bekrefte dette ved hjelp av 
noen utydelige bokstaver som er 
vanskelig å lese 
selv for ikke-roboter!
Ved et par anledninger har jeg lurt
litt selv... er jeg egentlig en robot?
Dette etter å ha forsøkt både to og
tre ganger å tolke de utydelige bokstavene!
Mulig jeg bare trenger nye briller!!!



Jeg spekulerte litt på hvordan jeg skulle 
slå av denne funksjonen da det ikke akkurat
var selvforklarende i det 
nye blogger-grensesnittet.....
Etter å ha googlet litt kom jeg
frem til at den letteste måten var
å gå tilbake til gammelt grensesnitt,
slå av funksjonen for så å gå til nytt
blogger-grensesnitt igjen. 
Enkelt og greit. Og et tips til
andre som lurer på det samme.


For et gavekort jeg fikk for litt siden
har jeg kjøpt den mindre vasen 
Alv fra Wik og Walsøe.
Den store har jeg fra før, og den 
krever veldig langstilkede blomster!
Den mindre er perfekt til helt 
vanlige blomster, og er nydelig
(som alt annet i samme serie!)

Jeg fikk faktisk råd til flere
ting i samme serie for gavekortet,
men det skal jeg vise en annen gang.

God torsdag til deg som titter innom!
Jeg er veldig glad for at flere og flere finner
veien til den nye bloggen min!

Jeg har noen fridager nå 
siden det er vinterferie.
Herlig!


4 kommentarer:

Nennes sa...

Lekker vase :)
Jeg fikk også etter litt rot bort den...ikke så lett å se hvs det står...


Ha en flott dag!

Janet sa...

Haha. "Bevis at du ikke er en robot," ja. Jeg prøvde både å smile og gjøgle før jeg fant ut at jeg måtte trykke på bokstavene. Ganske morsomt det der.

MissMette sa...

Hei Hanne :)
Så nydelig den vasen fra Wik og Walsøe er ღ og blomstene samme... Jeg har aldri hatt kommentar bekreftelsen og det har gått bra så langt :) Ikke lett å tyde tegnen som man skal skrive inn :) Kjekt at du fikk til å ta den vekk ღ Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem fra Mette

Bettum Villa sa...

Hihi.. ja en skulle nesten tro en var en robot for den skriften kan noen ganger være skikkelig fælt. Godt at så mange som mulig ikke har den på lenger.
Flot vase du har fått deg.
Klem Madelén