torsdag 1. mars 2012

KnappKnagger

Jeg har forelsket meg helt i disse KnappKnaggene fra HK living! Jeg så dem for første gang i Nibs innlegg fra Gave og Interiørmessen i januar i år. Siden jeg på det tidspunktet syntes bittelitt synd i meg selv siden jeg "bodde" på kontoret og så alt for lite til guttene og mannen... måtte jeg bestille dem i trøstepremie til meg selv. Det hjalp på humøret at jeg faktisk fikk bestilt dem!!!


Tenk at en kangg kan være så fin!!! Planen er at å henge på  dem på soverommet som nå er i trinn 3 av total-makeover. Vi måtte ta en ny mini oppussing etter å ha klart kunststykket å ødelegge  deler av den fine tapeten da vi skulle montere garderoben. Var vi forbanna? Ja! Men det gikk fort over.  
 

Det måtte noen e-poster til for å få bestilt knaggene. Etter en mail til HK living ble jeg kontaktet av den hyggelige norske representanten som kunne gi meg en liste over forhandlere og nettsteder. God service!!! 


Knaggene ble bestilt hos Babazar. Det er lenge siden jeg har falt så totalt for et produkt! Gleder meg til å henge dem opp! 


Jeg har "lekt" med det nye speilreflekskameraet mitt og den nye 50mm linsen. Da jeg trodde jeg var ferdig og hadde dekket knappene fra alle interessante vinkler, satte jeg meg ned for å begynne på på dette innlegger.....
....så hørte jeg største gutt på 7 år pratet om en sjokoladefontene. Jeg tenkte "hva er det han snakker om... vi har da ingen sjokoladefontene!!!", så jeg måtte se nærmere. Han hadde stylet knappene slik som dette, som en fontene.


Herlig kreativt og ganske enkelt genialt! Han synes muligens det var en skuffende sjokoladeløs fontene! Jeg på den andre siden er glad for at ingen sjokolade var involvert, og jeg synes faktisk han var veldig flink!!!!


I kveld skal jeg slappe av og prøve å ignorere en ny bihulebetennelse som hverken har blitt ønsket velkommen eller kommer til å bli særlig populær! Da passer det bra at jeg fikk det nyeste Rom 123 i posten idag. Spesielt gleder jeg meg til å lese bonusbladet "38 ting du kan lage selv". Midt i blinken!


God torsdagskveld til deg som titter innom! Jeg og mannen har blitt helt hektet på "Broen" som man kan leie for kr. 9,- per episode via Canal Digital Go. Jeg har gått glipp av denne bra serien tidligere så det er kjekt å kunne leie via TVn!

Hvis du har den gamle bloggen min i blogglisten din er det fint om du husker å bytte til denne nye, for om noen uker vil det ikke komme flere nye innlegg på den gamle.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Hanne:)
Der var du ja!
Gratulerer med ny blogg, som funker, hehe:)
Har nå lagt den nye adressen inn i bloggrollen min ♥

Guttemamma sa...

De der er kjempekule!! Gratulerer med oppgaven i mål, må kjennes herlig!
KLem♥