søndag 1. april 2012

Elton John

I helgen har det vært  
Døgnvill Vinter festival i Tromsø!
Vi fikk med oss begge dagene,
og mange flotte konserter!!!

Det største var avslutningskonserten,
i går kveld med Elton John!


Det var en STOR opplevelse!
Han leverte mange av go-låtene sine
og avsluttet med Candle in the Wind,
til ellevill jubel og allsang fra 10 000.


Hele festivalen var helt fabelaktig!
Arrangørene har gjort en storartet jobb!!!
Gleder meg allerede til neste Døgnvill!!!!

Bildene er tatt med mobilen min,
så kvaliteten er deretter!

Her og her kan du lese hva lokalavisene
har skrevet fra konserten.

God søndag til deg!
 Nå gleder jeg meg til ungene 
kommer hjem. De har overnattet
hos bestemor, og garantert koset seg masse!!!

1 kommentar:

Elin sa...

Så heldig som har vært å hørt på Elton John da:) Kan tenke meg det var stemning ja:)

Klemmer Ea