fredag 6. april 2012

NIB-utfordring: Colour addict

Jeg holder på å innrede gangen 
vi nettopp har pusset opp.

Mitt bidrag i denne månedens
er knipset fra den fine 
"nye" gangen.






Jeg har sydd nye trekk til sittebenken
av noen gamle panelgardiner jeg har hatt
liggende. Det var enkelt å sy trekkene, så
planen er å sy flere forskjellige 
slik at jeg kan variere ofte.
Strikketøyet skal også bli trekk til
sitteputen etterhvert.

Jeg elsker den nye strikke-tapeten
som dekker en av veggene!!!


For å se de andre flotte bidragene i 
utfordringen, trykk her.

 

6 kommentarer:

SsSsS sa...

Kjempelekker benk - I digg it!! :)

Anonym sa...

Så utruligt lekkert alt var:)kjempefint!
Ei forsatt fin påske til deg:)

Størstepia sa...

Så kult det ble med nytt trekk! Jeg har akkurat lik benk i gangen, kanskje jeg må sy meg et nytt trekk også! Tusen takk for tips, og lykke til i utfordringen!
Påskeklem fra størstepia

Ingvild B sa...

Stilig!
Herlige farger!
Jeg skulle hatt en slik sittepute jeg.. =]

Fortsatt fine påskedager ønskes deg! =]

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

Så kul strikke tapet :)

Unknown sa...

Så FLOTTE bilder!!
Deilig med litt farger:)
Og gangen har blitt SÅ fin ♥