tirsdag 4. desember 2012

Pepperkaker og nissebesøk

På søndag bakte vi vanlige pepperkaker 
og pepperkaker på pinne
For første gang helt uten melk og gluten, 
og de smakte helt som vanlig. 


Pepperkake på pinne har vi pleid
å kjøpe på nissehelg på Widding gård,
men i år måtte vi bake det selv.

I helgen var vi også i tradisjon tro på 
nissehelg på Widding gård. 
Det er alltid veldig koselig, 
og ganske folksomt! 

Her hjelper guttene skogsnissen 
å hugge ved, og jaggu fikk de
nissekrefter begge to. 
 


I morgen fyller store♥ 8 år.
Vi gleder oss veldig!
 Vi feirer som vanlig i tre 
dager til ende, så det blir
litt hektisk, men gøy!


Som nevnt tidligere har vi
veldig mye fokus på mat for tiden,
hvorfor kan du lese om her.
Nå har det gått seg veldig til, 
og jeg har begynt å få oversikt.

Siden denne bloggen er og blir en
interiørblogg (og litt hverdagsblogg) har jeg 
ingen planer om å dele masse oppskrifter her.
Men om du er interessert har jeg begynt
å samle mine uten melk og gluten 
oppskrifter i en egen blogg;
Bloggen er i utgangspunktet 
ment som en digital kokebok for meg, 
men jeg deler gjerne oppskrifter og nyttige
erfaringer med andre.
Den blir i likhet med denne 
bloggen oppdatert når jeg har
tid og overskudd til det.

God adventstid til deg!
Definitivt årets koseligste tid!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi det var et festlig navn du hadde på instagram men fant deg,jippi:)så utrulig stiligt med pepperkaker på pinne,det har eg aldri sett før men det var tøfft:)
Gratulere med snart ein 8 åring i hus og så flott det begynner å gå seg til med omlegginga av kosten!

God klem fra Lillian

Ingvild B sa...

Gratulerer med 8 åring!
Hurra hurra hurra! =)